Info

cropped-otcfavicon.png
otclogo-1

Klachten tijdens thuiswerken?

Profiteer van de voordelen van thuiswerken.

Maak een kwalitatieve risico analyse (RI&E) voor gerichte beleidskeuzes als werkgever.  Biedt medewerkers de juiste informatie door één van onze register bedrijfsfysiotherapeuten persoonlijk te laten adviseren. Dit voorkomt lichamelijke klachten bij medewerkers op korte en lange termijn.

Contact

Wat ?

Inhoud van de online thuiswerk check

De online thuiswerk check is een onafhankelijke full-scan beoordeling en geen quick-scan gericht op verkoop van  producten of diensten. De online thuiswerk check beoordeelt risico’s binnen diverse belangrijke deelthema’s. Alle thema’s van de online thuiswerk check staan hieronder. Door de efficiente analyse tools en de aanwezige expertise is de online thuiswerk check tot wel 50 procent goedkoper dan andere werkplek checks.




image-5
Werkruimte
safety
Veilgheid
Layout
Hardware configuratie
ergonomics-officechair
Bureaustoel
Workspace home office desk supplies on office workplace
Bureautafel
ergonomics-screen
Beeldscherm
KM
Toetsenbord en Muis
workinghours
Werktijden
behavior_2
Werkgedrag
workload
Werkdruk


/

Waarom?

Voordelen van de online thuiswerk check


Kwalitatieve data
Meertalig beschikbaar
Preventie
Praktisch
Goed werkgeverschap

voorbeeldoverzicht

Door het gebruik van de kwalitative data uit de online thuiswerk check kan de werkgever gericht beleid maken en uitvoeren. Hierdoor voorkom je klachten bij medewerkers door thuiswerken op korte en lange termijn.

Meertalig

De online thuiswerkcheck is beschikbaar in Nederlands, Engels, Frans en Duits (q2 2022). Hierdoor is de check ook uitermate geschikt voor internationale organisaties.

Preventie

Door vooraf de risico’s voor werknemers te beoordelen en gelijktijdig te laten informeren door onze experts, over veilig en gezond thuiswerken, voorkom je klachten door thuiswerken. Dit is pure preventie en een win-win situatie!

happy-customer-819x1024

Deze check is zeer compleet maar toch ook erg praktisch. Het levert voor bedrijven een duidelijke risico analyse op en medewerkers krijgen direct toepasbare praktische tips om klachten te voorkomen.

winwin

Door het inzetten van de online thuiswerk check toont de werkgever goed werkgeverschap en voldoet deze aan de wettelijke zorgplicht vanuit de arbowetgeving.

Bekend bij

Dit zijn een aantal van onze klanten maar dit zijn zeker niet de enige!





Mogelijkheden van de online thuiswerk check

De online thuiswerkcheck is geschikt voor iedereen. Voor één thuiswerkplek van bijvoorbeeld een zzp-er of voor een hele organisatie. Het is altijd een kwalitatieve risicio inventarisatie en evaluatie. Vanaf 25 deelnemers binnen één bedrijf of organisatie kunnen we de gegevens, uiteraard geanonimiseerd, gebruiken voor een bedrijfsrapportage. We bieden altijd een up to date kennisbank gericht op de gebruikte thema’s 

Tot 25 deelnemers, ook voor de zelfstandig ondernemer!

Full-scan

  • Digitaal.
  • Via ons portaal.
  • Persoonlijk certificaat.
  • Persoonlijke knelpunten rapportage.
  • Online evaluatie
  • Afspraak na afronding.
  • Toegang tot kennisbank.


Doe de check nu!


Vanaf 25 deelnemers, Profiteer van korting!

Full-scan

  • Digitaal.
  • Via ons portaal.
  • Persoonlijk certificaat.
  • Persoonlijke knelpunten rapportage.
  • Online evaluatie
  • Afspraak na afronding.
  • Toegang tot kennisbank.
  • Bedrijfsrapportage optioneel.
  • Bedrijfsportaal optioneel.


Contact


Stappenplan

In 7 stappen naar een optimale
thuiswerkplek

01

De aanvraag,

Vraag de online thuiswerk check aan.

02

De toegang,

Toegang via ons veilige portaal of  via  een portaal in de look & feel van de opdrachtgever (optioneel).

03

De login,

De deelnemer logt in op het online portaal met
de gegevens die wij vooraf hebben verstrekt.

04

De check,

In de online omgeving doorloopt de deelnemer de online thuiswerk check door het invullen van zorgvuldig geselecteerde vragen.

05

Het certificaat,

Na afronding ontvangt de deelnemer een
certificaat met persoonlijke score.

06

De rapportage,

De Individuele rapportage met knelpunten per deelthema  wordt per email toegestuurd.

07

De follow up

Online follow up gesprek met één van onze register
bedrijfsfysiotherapeuten om de resultaten te bespreken
inclusief adviezen en tips.

FAQs

Van wie is de online thuiswerk check?
De online thuiswerk check is een product van Arets-Ergonomie BV. Arets-Ergonomie BV is één van de toonaangevende bedrijven op het gebied van fysieke belasting en arbeid, met meer dan 20 jaar ervaring in het succesvol oplossen van bedrijfsfysiotherapeutische en ergonomische vraagstukken in Nederland, België én Duitsland.
Hoe lang duurt de online thuiswerk check?
Het voltooien van de online thuiswerk check duurt gemiddeld 21 minuten.
In welke talen is de online thuiswerk check beschikbaar?
De online thuiswerk check is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits en Frans.
Kan ik een demo zien?
We hebben een korte demo (klik hier) opgezet om je een eerste indruk te geven van hoe alles werkt. Inloggen doe je met het wachtwoord: demo
Is er ook een video met uitleg?
Ook hebben we een animatie laten maken die je meer vertelt over hoe de online thuiswerk check werkt, bekijk de video door hier te klikken: video
Waar doe ik de online thuiswerk check?
Bij voorkeur natuurlijk direct op je thuiswerkplek. Na het aanvragen ontvang je van ons een link met inloggegevens. Hiermee kan je dan online thuiswerk check uitvoeren.
Vanaf hoeveel personen kan ik de online thuiswerk check aanvragen?
De online thuiswerk check is aan te vragen vanaf 1 persoon. Dus ook voor je thuiskantoor als ZZP’er kun je de online thuiswerk check aanvragen. Wil je een bedrijfsrapportage dan hebben we minimaal 25 deelnemers nodig in verband met de privacy.
Hoe plan ik een online afspraak in om mijn rapportage te bespreken?
Na afronding van de online thuiswerk check krijg je de mogelijkheid om direct een online afspraak in de agenda van één van onze thuiswerk experts in te plannen.
Hoe snel ontvang ik het resultaat?
Binnen 1 uur na het afronden ontvang je een certificaat en binnen 24 uur na het afronden ontvang je de persoonlijke rapportage.
Waarom kan ik geen bedrijfsrapportage aanvragen?
Wil je een bedrijfsrapportage dan hebben we minimaal 25 deelnemers in dezelfde organisatie nodig.
Wat is het verschil tussen jullie portal en een eigen portal?
In een eigen portal richten we de online thuiswerk check volledig in naar de huisstijl van het bedrijf, met eigen logo, kleuren en een eigen kennisbank met achtergrond informatie over bedrijfsspecifieke onderwerpen. Zo kun je de informatie altijd nog eens raadplegen. Doe je de online thuiswerk check in onze portal dan is dit in onze huisstijl en onze digitale omgeving. Je ontvangt dan een inlog van onze portal en voert de online thuiswerk check daarop door. Dat voldoet echt prima tenzij je echt je eigen look en feel wilt toevoegen van de organistatie. Na het afronden van de thuiswerkcheck heb je dan nog altijd toegang tot onze kennisbank.
Hoe wordt de kwaliteit gewaarborgd?
De online thuiswerk check is in eigen beheer ontwikkeld door register bedrijfsfysiotherapeuten met meer dan 20 jaar ervaring in advies rondom kantoor- en thuiswerkplekken. Ze volgen regelmatig nieuwe cursussen om hun kennis actueel te houden.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wil je als individu, ZZP’er of kleinere organisatie (tot en met 24 personen) de online thuiswerk check aanvragen dan kun je direct online betalen middels IDEAL, via Mollie.
Als je een aanvraag doet voor meer dan 25 deelnemers, een bedrijfsrapportage of een aanvraag voor een eigen portal dan zie je online direct de bijbehorende investeringskosten. Wij sturen je vervolgens de offerte toe, die we dan graag ter akkoord retour willen. Daarna kun je op rekening de factuur betalen.
Hoe zit het met mijn privacy?
Je privacy is goud waard. We maken voor de online thuiswerk check alleen gebruik van beveiligde servers van Microsoft; deze voldoen aan de Europese wet/regelgeving. Verder hebben we alleen je naam (voor het certificaat) en je e-mailadres (voor verzending en het plannen van een online afspraak via Microsoft Teams) nodig. Voor het aanleveren van een bedrijfsrapportage maken we helemaal geen gebruik van persoonlijke gegevens, deze is dus volledig geanonymiseerd.
Voor het opstellen en verzenden van de rapportage maken we wel gebruik van een 3de partij, The Reporting Agency. Met deze partij hebben wij een verwerkingsovereenkomst gesloten.
We slaan je gegevens alleen voor langere tijd op de server op als er een bedrijfsrapportage gemaakt moet worden. Dit omdat we je antwoorden nodig hebben om een compleet beeld te krijgen en een bedrijfsrapportage op te kunnen stellen. Is die bedrijfsrapportage opgesteld, dan worden alle gegevens gewist op het moment dat de bedrijfsrapportage wordt verstuurd.
Geen bedrijfsrapportage? Dan worden je gegevens gewist binnen 14 dagen nadat jij via e-mail je persoonlijke rapportage hebt ontvangen.
We doen niet aan e-mailmarketing en zullen je e-mailadres alleen gebruiken voor het versturen van je certificaat, je rapportage en om te reageren op vragen/ e-mails vanuit jouw kant.

De online thuiswerk check is een dienstverlening ontwikkeld en aangeboden door Arets-Ergonomie BV. 


Instagram


Youtube


Facebook

De online thuiswerk check

Contact

  • Locatie:
    Arets-Ergonomie BV
    Akerstraat 27, 2de etage
    NL- 6411 GW Heerlen
  • E-mail: info@onlinethuiswerkcheck.nl
  • Tel: +31(0)45 5643661

Algemene voorwaarden | Privacybeleid